yesim123 kıme ne canm milletin demesiyle boyle dusunup zorla yemeye calıstırma evet azından alıyorum de oyle diyenlerde bız yiyoruz o bakıyor vermiyoruz de kestır cenelerını binada kafayı takma doktor normal kiloda diyorsa simdi soyle soylıyım benim oglum kac aylıktı hatırlamıyorum ama ilk defa 120 ıcmeye basladıgında 4 saat boyunca kabul etmedi mama 4 saatin sonunda 120 bıdaha demekkı o an oyle istedı diyordum hatta ahhh ne guzel dakika basi besle beni ddemıyor diyordum keske hep boyle olsa guzel guzel cıkarız dısarı fılan demeleri oldu :) biraz boyle gitti sonra yavas yavas arttı neyse ben hıc kilo olayına takılmadım ıstedıgım kadar yesin mesela sen karnın tokken zorla bırsey verseler yermısın yemezsin doktora danıs tabı en dogru o yonlendırır sen ara ara dene ama zorlama yani kımseyıde ilgilendirmez insanların lafıyla kendinize dert edinmeyin