Maymuncuk Almayı düşünüyorum iyi gibi duruyor ama tavsiye almak istiyorum kullanıp öneren yada eksik yerleri var diyen var mı
tatlibiranneo Maymuncuk bana çok saçma pahalı geliyor geçen oğlumun mama sandalyesi karışınca kardeşim hediye almış yollamış 240 tl ye ihtiyacımı fazlasıyla karışlıyor yani ona 600 tl verilir mi bilmiyorum tabi
koalamiyim Maymuncuk ben kullanıyorum. Sağlamlığından, kolay temizlenmesinden ve oturma yerinin geniş olmasından memnunum ama ayakları yere doğru genişlediği için çok yer kaplıyor bence ikea almadığıma pişmanım
Duyulurum Maymuncuk bir buçuk iki yaştan fazla kullanmayı düşünüyorsanız bence alın bayağı uzun ömürlü. Ben başka bir modelini kullanıyorum kraftin ama bu da ona benziyor gayet iyiler
Maymuncuk koalamiyim evet bide yıkılıvercek gibi geliyor canlı görmedim ama tapas tan memnun değil misiniz
koalamiyim Maymuncuk sadece çok geniş alt bacakları o yüzden çok yer kaplıyor, evim küçük bayağı mutfağa falan koyamıyorum yoksa gayet iyi 🙈
Kplnnn Ben çok memnunum canım annem mesela kendi evlerine ucuz bişey aldı a101den mi ne ama oğlum o kadar hareketli ki kaç defa geri doğru attı kendini düşecekti az kalsın ama evde hiç öyle problemler yaşamıyoruz çok sağlam ve kullanışlı