Hlle Dünden beri bunu farkettim. Aranızda bu durumla karşılaşan var mı. Yarın doktora goturucem. Umarım ciddi bişey değildir 🙏
Ayannesi Bwnimde oğlumda vardı o aylarda korkup doktora götürmüştüm doktor norml oldugunu söyledi , asırı beyaz bebeğim o yüzden böyle görünebilir dedi. Kalple ilgili bir durum hiç konusmadı. Umarım sizin bebeğinizdede böyle bişey yoktur.
Simgetuna- Ayannesi bizdede aynındurum var bıyık böşgesinde benim bebeğimde cok beyaz göz pınarparında da hafif var netten arastırdım beyaz tenli bebeklerde normalmiş. Yarın birde cocuk doktoruna sırf bu sebepden dolayı götüreceğim inş bizede iyi şeyler söyler
Simgetuna- Hlle çok sağolun bende yarın götüreceğim 6 farklı cocuk uzmanı gördü doğumdan buyana em birisi fark ederdi diye düşünüyorum hepside dinledi kalbini akcigerlerini hiç birisi böyle bileyden söz etmedi