Kızlar Benimki doğduğundan beri göğüs ucu silikonu kullanıyordum oğlum şuan 3aylık yaklaşık 1haftadır bıraktım sadece iki kere verdim bir haftadır gayet güzel emiyor fakat 5dakika sonra ağlamaya başlıyor emmek istiyor ama ağlıyor çok fena bu her zaman olmuyor her emmede yani günde bi kere bu ağlama krizi tutuyor emdikten sonra silikonla en az 15 20dk emerdi normal mememde en fazla 8dk 5dk oldu bu süre acaba meme reddi mi yaşıyorum çözemedim ama normal mememi verdiğimden beri bebeğim daha bi huzurla bilemiyorum bu krizleri nasıl aşarım