39 günlük bebeğim var ve ilk 1 hafta hariç sürekli ağlama nöbetleri gündüz hiç uyumamalar … şimdilik annem yanımda ama 20 gün sonrs oda gidecek ve ben bebeğimin bu haliyle tuvalete dahi gidemem o durumdayız .. Emzirirken uyuyo yatağına veya yatacağı yere koyduğumda uyanıyor ve ağlıyor . Sürekli memede olmak istiyor hatta bazen 1 seferlik mama takviyesi bile yapıyorum çıldırmak üzereyim çok mutsuzum tükendim :(((( Ne yapacağımı bilmiyorum .