Denizanasi92 size katılıyorum ancak bunu belirtmeniz bile linç sebebi burada normal yorum yapınca dahi hemen linç ediliyor, kaldı ki uygulamanın kendisinde de diyordu süt verilebilir ha tabiki fazlası zarar kansızlık yapar diye, sanki kefir vs çok sağlıklı da hazır olan her şey zararlıdır illa ki katkı maddesi vardır , evde yapılandan bahsetmiyorum , ya da güvenle aşınan organik sütlerden, herkesin bebeği farklı DR kontrolünde verilebilir diye düşünüyorum