denizz06 Kızlar işim gereği papatya toplucağım bir yer lazım. Ben merkezdeyim. Ve burası hep bina. Papatyanın p’si yok. Civar ilçelerde olup, bağı bahçesi olan papatya gören varmı gidip toplayım 🙏
pasaklisinkukuli denizz06 eymir gölünde vardır canım ilk oraya bak Mavi göl civarında da olabilir cünkü orası da köy yolu ve yeşillik ama kızılcahamam taraf yemyeşil alan oralarda cok bulursun ama kızılcahamamda şahinler tabiat parkına falan gidebilirisn burası içinbir kaç hafta daha bekle cünkü oralar merkezden daha soğuk oluyor çıkmaz papatyalar
denizz06 pasaklisinkukuli eymirde ve mavi gölde hiç bırakmazlar diye düşünüyorum. Daha tenha alanlar gerekli sanki
pasaklisinkukuli denizz06 ben eymirden hep sarı kantaron toplarım pek kimse toplamaz bence ya epoksi mi yapıyorsunuz