VatanYorulmaz teşekkürler canım inşallah 🙏 kadın dogumcuya 1 defa gittim daha ,kalp atışini duymak icin. Kalp atisini duyunca zaten insan herseyi unutuyor. Bende unuttum bu emzirmeyi sormayi. Saglik ocagindaki doktor emzirebilirsin demisti ama etrafimdakilerin baskısı daha fazla malesef. 😑 devam sütlerinin bircogunu denedim. Hepside alerji yapti. Sali günü doktora göturcem oglumu bu alerji icin. Neye alerjisi var onu ögrenicem