Bulut2093 Buraya bir güncelleme koyayım 😊 kızım 3 ayını doldurdu ve dun gece itibariyle emzik aldı. Nuk silikon damakli olanı. 20 tlydi. Ama bunu da alayım ne olacak demiştim. Philips aventleri falan reddetti ve onu aldı 😅