fatmaa37demir Omo kullanıyorum ama çok da memnun değilim. Bitmek üzere şimdi başka deterjan denemek istiyorum. Sizler hangi markaları kullanıyorsunuz?
Umutveannesi fatmaa37demir bende omo kullandım sıvı olanını ama hiç memnun değildim. Bu sefer Ariel toz deterjan aldım turuncu paket ondan memnunum çamaşırlar mis gibi kokuyor ama öyle buram buram bi koku bırakmıyor. Leke çıkarmasıda omoya göre daha iyi