Keeeriman Yakinda ek gidaya baslayacagiz, kullandiginiz memnun kullandiginiz mama sandalyesi, tabak , kasik, suluk , onluk vs oneri verebilir misiniz? Neler almaliyiz? Nelerden memnun kaldiniz? Olmazsa olmaz gerecler nelerdir?
Aybukednyr Keeeriman ben oğlumun yemeğini normal kendi tabaklarimiza koyarak yedirmistum ilk başta bı tabak almadım. Mama sandalyesi de Pilsan baby idi yani ise yarıyor en azından. Önlük olarak ilk baş baby me kollu önlük tercih ettim çünkü kıyafetinin kollarını da çok kirletiyordu ağzıyla bu yüzden baya rahat ettim. Suluk da wee baby pipetli suluk aldım yani şu anlık memnunum su içmeyi daha çok sevdi. ilerde akıtma kokma vs yaparsa daha kaliteli bısey alırım diye düşündüm. şu an kendinin yemesine alıştırmaya çalışıyorum muhtelemen vakumlu tabak seti var ya, silikon önlük tabak çatal takımı. Onlardan alacagim. Ben böyle yaptım yani canım.
Keeeriman Aybukednyr cok tesekkur edrim , kollu onluklerden kesinlikle alacagim, bi de yere serilen tek kullanimlik ortuler var, sanirim onlar da baya is gorur