Bebeğimin ikinci ay aşılarını yaptırdım,çok ağladı.Anne olmak ne garip duygu,içim eriyor resmen yaa.Üç aşı birden yapıldı.Verem aşısını koldan yaptılar yüzeysel yapıldığı için çok canı yandı bi de hemşire tam yapamadı iğne çıktı tekrar yaptı filan.Yani kuzum toplamda dört kere delinmiş oldu:((( Sizlerde süreç nasıldı?Ateş filan oldu mu?Teşekkürler