Merhaba arkadaşlar bugün 2.ay aşılarını olduk ( 2 bacak bı koldan)
Bebeğim baya ağladı aşı olurken, eve geldik. Emzirdim, kucağımda uyuyor ama besige koyunca hemen uyanıp ağlıyor anlamadım. Hiç böyle yapmazdı, aşıdan olabilir mi acaba, hemen böyle yan etki gösterir mi ?
Kucagimdayken sorun yok ama koltuğa ya da besige koyduğum zaman hemen ağlıyor 🥹 Calpol verdim ağrısı olmasın diye ama yinede huzursuz baya 😞