aliyse063 Merhabalar 13 aylik bir kizim var ve normalde hic kusmadigi gibi uykusunda birden kusmaya basladi yatak halilar her yere kustu ve yaklasik 9 bucuktan beri kusuyor berbat bir ilcede gorev yaptigi ve burda ilgilenen olmadigi icin goturemedikde doktorumuza mesaj attim donus yapmadi bu sekilde birden kusmak normalmi hic olmadi daha once korkuyorum
Mom090 aliyse063 sıvı alımı nasıl ? Bir şey yiyip içti mi ? Kusmalarda sıvı kaybı olması iyi değil Ateş eşlik ediyor mu ?
Obsesifk aliyse063 allah allah neden oldu acaba üşüttü mü hasta mıydı ? bence genede bir doktora götürün
Hamide16 aliyse063 bence normal bi durum değil canm acile bi götürün benim oğlumda fışkırarak kusuyordu doktor midesini üşütmüştür dedi bulantı için damla verdi bir iki kere damlattm kusması düzelmişti
aliyse063 Mom090 Atesi yok su iciyor kusuyor geri safra olarak cok ileri derecede pisigi vardi idrar yolu enfeksiyonu olabilur demisti doktor test yapmisti 2 gun once cikmadi daha sonucu
aliyse063 Seydameva bu aralar cok hastaneye gidip geldik ilk defa boyle oldu acaba mikropmu kapti bulundugum ilce oyle pis berbat bir ilceki lavabolari acil servisi cok kirli il merkezindede nobetci cocuk hekimi en son 11 de gidiyormus 😔
Deletedmom277 aliyse063 en son ne yedi ? farklı bir şey yedi mi ? Rotavirüs olabilir mi ishali var mı
Mom090 aliyse063 idrar yolu kusma yapmaz ateş ve sancı buna bağlı olarak huysuzluk yapar Kusma çok kapsamlı her şey olabilir bence saat 9dan beri kusuyorsa iyi kötü bir yere götürmekte fayda var muhtemelen serum bağlarlar ki iyi olur sıvı kaybı önlenir
Hamide16 aliyse063 kızımda da öyle olmuştu onda serum taktılar bir gece yattı düzelmişti daha sonra oğlum aynı şekilde fışkırarak kustu ona serum taktırmadm çünkü çok küçük olduğu için durmadı bulantı için damla kullanınca geçti. İshali falan yok dimi
Sehers aliyse063 sabaha kadar gözlemle durumunu canim atesi de çıkacak olursa mutlaka acile götürün. Normalde kusmaya bir çocuk uykusundan kusrrak uyanıyorsa normal değil tabi. Bide enfeksiyon olma ihtimali varmış. Bebis ler için önemli şeyler bunlar sabaha kadar dikkatli ol sabah erkenden git. Insallah ciddi birsey yoktur 🙏
Sare19 aliyse063 Hastaneye mutlaka gitmelisiniz bir arkadaşımın bebeği buna benzer şikayetlerle gitmişti diş cıkarıyor önemli değil dediler menenjit çıktı, bu ara çeşitli virüs salgınları var ama basit bir sorun da olabilir tabiki. Yinede mutlaka gidin hastaneye giderken cocuga tedbir amaçlı maske kullanabilirsiniz.
Mevadad aliyse063 nane limon kaynat içir Bulantıyı keser Doktora gidene kdar sıvı kaybını bi nebze engeller
aliyse063 En son süt icti hic degisik bisey yemedi bilemiyirum ishal var ama rota degil daha onceden geldi basimiza onu biliyorum😔
Simaysss aliyse063 oğlum 9 aylık. Aynısı bu hafta bızım basımıza geldı. Gün içinde hiçbir şeyi olmayan çocuk gece mamasından sonra uykusunda kusmuş ama öyle böyle değil. Saçı yuzu yatak yerler her yer kusmuk. 2-3 saat ıcınde 7-8 defa kustu. Acil’e gittik emedur fitil verdıler ama fitile ragmen yine kustu. Ertesı gun aksam atesı cıktı ve ıshale dondu. Boyle bır salgın varmıs. Normalde gaita testı ıstedı doktor ama kakasını yapmadı baya beklememıze ragmen. Muhtemelen o salgından dolayı oldu. 3-4 gune gectı. Sadece biogaia probiyotik damla verdı doktorumuz. Cok gecmıs olsun. İmkanınız varsa tahlıl yaptırın
aliyse063 Simaysss Yarin muhakkak merkeze gidicem insallah nobetci doktor buldum bi hastsnde cok sagolun bende maflor damla verdim ama tekrar kustu ishalide var gece nobetteyim birde 2 aylik kucuk oglum var Rabbim tum bebislere sifa versin