Benimde 40 günlük bebeğim var emzirmeyi mi bilmiyorum anlamıyorum saatlerce memede kalıyo uyuyo koyuyorum yatağa uyanıyor ağlıyor emse doyacak sanki bi düzen yok küçük evet ama sanli emzirmeyi bilmiyorum. Sizlerin rutininiz nasıl tek mememi emiyor mesela ikisini mi ilkten bi yutkunma sesi geliyor sonra kesiliyor o tazyik. Sizlerde de öyle mi