Busra2326 Elifadaannesi bizimkide öyleydi o aylarda normal dilini keşfediyor heralde hatta bende böyle bir post açmıştım
Umutveannesi Elifadaannesi benimki de çok yapıyordu uykusunda bile yemek yer gibi çiğniyordu zamanla bıraktı