Merhaba bebeğim 4 ay 22 günlük 38+2 de doğdu son 5-6 gündür sürekli bağırıyor hiç mutlu değil gibi sanki ama normalde kahvaka atan bir bebekti salya artışı da çok elleri sürekli ağzında hiç cikarmiyor odadan dışarıya çıktığım an bağırmaya başlıyor hiçbir şekilde kolay kolay mutlu olmuyor başına böyle bişey gelen varmı acaba