-_-hUysUzvetatlikadin benim kızım 8 aylık az yiyor tv izlemiyor bazen telefondan sevdiği şarkıları açıp izleterek yediriyorum onun haricinde ekran yok hayatında mecburum yoksa yemiyor sütünü de uyurken veriyorum genelde
Sizinki hiç Yemiyorsa günde 1 kere süt vermek az olmaz mı?
Gündüzler ya da geceleri Uyurken vs verdiğinizde içmiyor mu ben uyurken veriyorum gece gündüz mecbur 🥲 iştahsız bebekle mücadele etmek gerçekten zor
Siz kaç aylıksınız kilosu kaç?
Catlakbiranne yemeklerle arası iyiyse zamanla onu da kesersiniz ya da istemez
Ben şimdiden kendimi mecbur hissediyorum artık iştahsız ve bebek sütüyle gidecek bir süre sanırım
4 yaşa kadar bile veren var da o kadar vermem zaten kendisi de içmek istemez şimdi Bile zorla içiyor