Güzel anneler özel eğitim rehabilitasyona bebeğinizi götüren var mı rapor nasıl alınıyor ne kadar sürede çıkıyor bilginiz var mıdır ?? Benm bebeğim fizik tedavi alması gerekiyor tam oturma emeklme yok bu yüzden rapor çıkarıp tedavi alınabilir dendi ama başıma boyle bişey gelmediği için tecrübem yok acemiyim bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim