7 ay 10 günlük bebeğim atak haftasında ama girmeden öncede böyleydi giderek tavan yapoyo huysuzluğu hiç uyumak istemiyor 24 saat uyumamak istiyor zar zor uyutuyoruz sık sık uyanıyor gece 4 5 belki
Birde sürekli bi.üstümüze tırmanma durumu var acayip
Çok bunaltmaya başladı beni normal mi bu kadarı da yani doğduğumdam beri hep huysuz ama atak falan deyip geçiştirdim hep ama artık hergün aynı hep sinirli huysuz bi şekilde
Çok tükendim bıktım artık 2.cocuktan bile soğuttu beni oğlum sağolsun