Nildefne uyandırma benim kızım da öyleydi şuan 5 aylık 😍 uykusunu böşmediğim için hala o şekil gece uyanmaz çok acıkmadığı sürece gece uyuttuğum için de gündüzde uyumak istiyor artık yiyip içip yatıyor 🤣🤣 bende haliyle çok çok rahat oluyorum her konuda ✌️😉