Herkese merhaba. Kızım şu an 5 aylık. Doğduğunda bir hafta küvezde kaldı orada mamayla beslendi az anne sütüde aldı. Sonra çıkınca memeyle beslendi hiç mama vermedim. Kendisi ne mama yer ne biberon alır ne emzik. Sadece benimle hallediyor bu tarz işlerini. Ve öyle bir bağımlılık oldu ki sıkılsa emer ağlasa emer her şeyde olduğu gibi en zoru uykusu gelince emer. Emmeden asla asla uyumuyor ama memenin kokusunda bile uyur. Kimseye hiç bir yere bir saat bile bırakamıyorum. Evet biraz benim yüzümden oldu kabul ediyorum bir hafta bensiz kaldı diye ben çok meme verdim. Ama dışarda artık çok zorlanıyorum bi avm de misafirlikte sokakta asla kendi uyumaz ortalığı birbirine katıyor memeyi alınca susup uyuyor ama her zamanda öyle uzun uzun emziremiyorum sokağa çıkmamız bir dert oluyor. Böyle olanlarınız var mı nasıl hallediyorsunuz bu durumu nasıl çözebilirim? 1 yaşına yaklaşmadan halletmek istiyorum yardımlarınızı bekliyorum