Kızlar selam. Ekim ayind doğum yaptım 40 tan sonra adetim başladı zaten en son 15 Aralık’ta eşimle iliskimiz oldu zaten 17 sindede hast olmustum daha sonrasinda ben ailemin yanına falan gittim geldim başkada birliktelik olmadı bugune kadar Ocak ve Şubat’ta da adet oldum ama Şubat ayındaki herzamankinden az ve kesik kesikti bu depremlere uzuldugum için diye düşündüm. Son adetime göre 13 Mart’ta adet olmam lazım ama olmadım dün akşam üzeri 3 saatlik idrarimla test yaptım dayanamayıp negatif ama böyle içindeki kuruma çizgisi olur ya ışığa tutarsam sanki onu görebiliyorrum. Sizce hamile olsam hemen belirmezmiydi nerden baksan 2 buçuk 3 aylık bebek olucak yani? Lütfen yardım gebelik düşünmüyorum çünkü