Sekamın aleyküm kızlar. Başlıktaysa anlaşılacağı üzere makinemden memnun değilim. Boks marka 9 pragramlı aldığım günden beri yani yıkaması hadi neyse iyi de hiç koku vermiyor kullanmadığım yumuşatıcı kalmadı. Makinemi de düzenli temizlerim kazan temizliği olsun genel temizlik olsun ama yok asla yumuşatıcı kokmuyor. Neden böyle ne yapsam düzelir bilen varmı?