Bebeğim 6 aylık formül mamayla besliyordum 150 ml içen çocuk yemiyor ya saatlerce ac kalan çocuk 80 ml içip yemiyor baska kusuyorda anlamadım diş. Desem öyle herseyi ısırıyor 4 aylıktan beri vardı bu durumu herseyi ağzına sokuyor ne bilim yaşayan varmı