Hamzaefem 5aylikken doktorumuz yemeklerden tattirmaya basla yavas yavas dedi basladim 3 gun kurali bende yapmadim doktorum bahsetmedi bile oyle bi kuraldan karpuz suyu verdik yemek suyu verdik ufak ufak yogurt tattirdim sonra 6.ayda tamamen gectik ek gidaya mesela mama iciyodu sabah kalktiginda sonra benimle birlikte kahvalti ediyodu doyumluk degil ama tadimlik boyle boyle miktari artirdik suan 7bucuk ayligiz ve herseyi yiyo cok sukur kendide cok istekli 🤲🏻❤