Merhaba benim bebeğimde de 11. ayından beri lekeler var şu an 13 aylık doktorumuz demirden kaynaklı olduğunu söyledi demiri bıraktık diğer dişlerinde de olmaya başladı öyle de olabiliyormuş zor geçer ama geçer dedi ben de sabah akşam fırçalamaya çalışıyorum müsade ettiği kadar