Arzuubal Ben unibaby kullanıyorum deterjan ve yumuşatıcı olarak kokusu güzel ama içerik bilmiyorum var mı farklı kullanıp memnun kaldığınız?
Elaninannesiiii Arzuubal bende ikisini kullanıyordum ama doktor yumuşatıcı kullanmamamı önerdi. Bıraktım yumuşatıcıyı deterjanına devam
Birpamugunannesi Bebeklerde parfüm çok zararlı keza yumuşatıcı çok zararlı durulanmadığı için. Babys green kullanıyorum ben çok memnunum kokusuz doğal içerik
starwomen Arzuubal green clean kullanıyorum ama yumuşatıcı hiç kullanmadım. Deterjandan memnunun şimdilik
canparelerim Arzuubal yavrum 2yaşına gelmek üzere ve daha hiç yumuşatıcı kullanmadım. Deterjan da unibaby de kullandım ama persilin hassas ciltler için olan sıvı bebek deterjanını denemiştim beğendim ve hep onla devam ettik.
Ececi Arzuubal dalan duru granül sabun deterjanları kullandım, makinemin tabiri caizse anasını ağlattı uni baby ye geçtik, yumuşatıcı dalin bahar çiçekleri çok güze kokuyo.