Betul7140 ben hamile olduğumu 61 gün üzerine öğrenmiştim yapmadığım test kalmamıştı en son doktora gittim adet olmuyorum ve üzerinden 61 gün geçti dedim testler negatif çıkıyor dedim ve kan testinde çıktı, normalde de düzensiz di hep adetim evledindikten sonra da pek düzene girmedi şimdi test yapsam doğru çıkar mı negatif çıksa bile pek inancım olmuyor tecrübemden dolayı.