Merhaba kızlar benim pek çok şeye karşı alerjim var. ( Kıl, tüy,yeşillik,temizlik malzemesi vb) sürekli burnum akıyor, hapsiriyorum, gözlerim yanıyor, kulaklarım kaşınıyor arada öksürük oluyor. Emzirdigim için ilaç kullanmak istemiyorum. 3 aydır kullanmadım ama sürekli elimde peçete sürekli bu söylediğim durumları yaşıyorum. Çok zorlanıyorum bu süreçte. Aranızda bundan muzdarip olan var mı?