Kızlar bebeğim tam 8 aylık. Misafirliğe gittik yaşadığımız şehirde kimsemiz yok yani ilk defa bi arkadaş edinip misafirliğe gittik gitmez olaydık. Çocuğu hastaymış bize söylememiş gelmeyiz diye ben de bu zamana kadar gözümden sakınıyorum hiç hasta etmedim diye seviniyordum. Çocuğuma geçti ya hastalığı hakkımı helal etmiyorum. İlk bebeğim yani ne yapacağımı şaşırdım. Gece ateşi çıktı biraz düşürdük geri. Ama sorun şu sürekli burnu hırıltılı. Aspiratörle çekmekten çocuğumun burnundan az önce böyle çok çok az kanlı gibi geldi sümüğü. Cold mix damlatıyorum rahatlıyor ama kısa süreli. Ihlamur yapıyorum yok. Soğana karanfil batırdım yok. Odaya çamaşır astım olmuyor. Hava nemlendirici aldım yolda o gelene kadar salonda ütü yapıp kettle kaynatıyorum gerçekten nemleniyor ama yok burnu akmıyor. Serum fizyoloji sıkıyorum akması lazım açılması lazım açılmıyor. Sık sık burnunu yıkıyorum ama o dipte genizdeki sümük akmıyor. Hepsini yapıp temizlesem bile 10 dk sonra geri doluyor burnu i. Allah rızası için bu yaptıklarım dışında bana akıl verin ben daha napayım. Nefes alamadıkça mahvoluyorum 😢