aysegultuna Ailemoglum nazlinakrcr Fndkurdu Sağlık ocağına koştum şimdi hemen Sabah kan verecekmişim korunuyordum ama çok korkuyorum şu an eve teste baktı olma ihtimali çok yüksek dedi
Haticeeee123 aysegultuna ne zaman çıktığına bağlı o çizgi ilk 5 dakika içinde çıktıysa var ama 1 saat filan geçtiyse kuruma çizgisi benim adetime 5 gün vardı yaptığımda böyleydi hafif çıkmıştı hamileymişim ama ilk 5 dakika içinde hemen cikmisti
Mrvln25 aysegultuna Yani eğer elinizde kan verdiğinizkin barkodu varsa o barkodla bulunduğunuz şehrin labaratuvar sitesine girip bakabiliyosunuz
aysegultuna Ailemoglum çıktı dün. Hamile değilim 🤷🏻♀️ bugün de hafif bi lekelenme oldu. Demekki oluyomuşşş böyle 10 gün gecikme falan 🤦🏻♀️