Bebeğim gece 2 3 lere kadar ağlıyor kolik bir bebek annem yanımda kaldığı için annemle birlikte salonda uyuyoruz ama artık 50 günlük oldu ve yatak odama geçmek istiyorum eşim çalışıyor sabah erken kalkıyor onu bu durum rahatsız edecek diyede geçemiyorum siz ne yaptınız yatak odasında mı yatıyorsunuz