Kızlar benim koltuğum böyle yanda 3 lü aldı eşim gitmiş taba rengi almış perdelerim pembe halımda öyle atıcammm halımı da resmini değişim de yapamıyorum sipariş geçmiş halı tül de alamam yazık günah sizce çok mu sırıtır? Koltuk ta bu
kirlentleriii de krem söylemiş Allah aşkına sırıtmaz mı ya