Merhaba hanımlar 1 hafta oldu doğum yapalı şimdiye kadar normal akıntı vardı ama bugün kanlı akıntısı vardı altını temizlerken farkettik internetten araştırdığımda bunun normal ve geçici bi durum olduğu yazıyordu çocuk doktoruda korkmaya gerek yok yarın gelin muayene edelim dedi bebeğim kız başına gelen varmı ?