hermionegrangerr_ gecmis olsun. Öncelikle pat diye geçen birşey ne yazık ki değil. Evde kac kişi iseniz hepiniz aynı şeyi aynı gün kullanmaya başlayacaksınız. Doktora gidin öncelikle baksın net tanıyi koysun ilaçlarınızı doktor veriyor çünkü. Herkese benzer ilaç veriliyor genelde. Benim eşim aralığın başında kaşınmaya başlamıştı birden bire. Salgin oldugu icin ben tahmin ettim gittik zaman kaybetmeden doktor uyuz dedi. Kwellada losyon verdi sampuani ile birlikte. Ilkten sampuan ile keselen dedi. Hepiniz ayni anda losyonu surun 3 gun ust uste olcak sekilde dedi. Hepimiz kullandık o süre zarfında ben kızımın odasında yatmaya başladım koltukta. Hergun nevresimler degistirdim esimin günlük, havlular oturduğu koltuktaki örtüler hepsi günlük yıkandı 60 derecede. Deterjan gözüne sirke koydum beyaz. Hergun utu yaptim. Kiyaflerini surekli değiştirip yıkadım. Neyse ki kızımla bana geçmedi çok şükür. 5. Hafta sonunda kontrol amaclı gittik esimin kaşıntıları yüzde 90 geçmiş gibiydi çünkü. Doktor baktı yeni lezyon yok dedi göremedi çok şükür. O kadar uğraştığımı söyledim. Garanti olsun diye kükürtlü karışım yazdı ama bu cildi baya kurutablir kaşıntı yapabilir dedi bunu sadece sen kullan dedi eşime. Tabi ben bunu eşime sürdüm cildine kuruluk mu yaptı artık bilmiyorum eşim tekrar kaşınmaya başladı tabi ben korktum acaba yine mi tekrarladı diye. bazı kişilerde öyle oluyormuş. Tabi o süre zarfında ben hala kızımın odasında yatmaya devam. korktum çünkü psikolojim çöktü resmen hergun uğraş ütü çamaşır. Tekrar kwellada aldırdım eşime dedim bir 3 günde bunu süreyim sana. Simdi yine kasintiladi yuzde 90 oraninda gecti ama ben hala odaya geçmeye korkuyorum. 3 ay oldu nerdeyse😂 yani çok geçmiş olsun insani epey uğraştıran birşey . Bu arada duş aldığında da bi kaba beyaz sirke koy biraz üstüne ılık su koy. Duştan çıkarken vücuduna o suyu dök her duş sonrası canim. Yerleri falanda sirkeli su ile sil mutlaka. Bebekte olunca zor Allah yardimcin olsun.