Zynpgmt canim benim bebeğim on sütü emiyordu arka süt kalıyordu mamaya başladım sütüm dahada azaldı damla kullandım pek fayda etmedi çocuk emmedigi için. en son bı bitki çayı hafaif buldum anne çayı diyolar hip natal tadıkotu deil içilebilir günde bir kere bide yatmadan iciyom bebeğimi emzirdikten sonra yastığa yatırıp biyandan bebeğimle konuşuyor biyandada göğsümde kalan sütü kaşığa sahip ağzına koyuyorum göğüslerim bosaltana kadar il ki gün böyle yapmakla bitki çayıyla sütüm artı ben inanmiyordum ya sütüm artmasını ama artt bı dene istersen her emmeden sonra göğsünde damla sütte kalsa kaşığa sağ ver o esnada nekadr çok sagarsan okadr çok süt yapar