3 buçuk aylık bebeğim daha önce fark etmedim olsaydı muhakkak fark edicegimi düşünüyorum banyo sırasında fark ettim Intertten araştırdım biraz geçici gibi biseyler yazio aile hekimini aradım genetik hastalık olabilir falan kan tahlili gerek dedi başına gelen varmı?