Solyanimm Kızım 5 Ay 11 günlük ve sürekli bir taraflari yalıyor anlamıyorum nedenini bilgili anneler yazabilir mi bana
maysa-19 Solyanimm geçen hafta bu şikayetle gittim ama senin bebeğin küçük acaba aç yada emziği varda o mu düşüyor
Birdirbire Solyanimm oral dönemdeler annesi o yüzden kar şimdi ağızlarıyla tanır herşeyi 8,5 aylığız hala herşeyi önce bir ağzına atması lazım😂
heymom__ Solyanimm 15 aylık olcak yalamaktan çok ısırma.. el kol bacak o anda ağzına ne gelirse 😬 halıyı ısırmaya çalıştığını gördü bu gözler 🤦🏻♀️ bir an önce geçmesini temenni ediyorum çünkü dayanacak sabrım kalmadı ya
atlasinannesi2 11 ay 20 günlük ne bulsa ya yalıyor ya ısırıyor. Herşeyi ağzına sokuyor. Oral dönemdeler çünkü. 18/24 ay arası geçiyormuş
maysa-19 Solyanimm benim kızda cami elimi yalamaya çalışıyordu.normalde yaptığı bişey değil.kan verdik demir eksikliği çıktı.hek demir eksikliği için hemde d vitamini için yazmış ilaç
Hndealnathn Çok normal ☺️ 2 yasa kadar oral donemdeler.en çokta ilk 1 yasta beyin nesneleri ilkel iç güdü olan beslenme davranışıyla ekarte olarak sadece yenilebilir ve yenilemez diye ayırır.bebek eline geçen herşeyi ağzına götürür yalar emer ısırır☺️