DBA14 merhaba, çok zaman geçmiş üstünden 🙈 şuan bebeğim 16 aylık. O dönem zor bi süreçti gaz sancıları, diş çıkarma dönemi vs. Geçtikten sonra yavaş yavaş kendi kendine uyumaya başladı. yaklaşık 1 yaşına kadar ayağımda sallayarak uyuttum. 1 yaşında sallamayı bıraktım yanına uzanıp ninni söyleyip severek uyutuyorum artık, başlarda biraz uzun sürüyodu bu şekilde uyutmak ama zamanla alıştı hatta dedim ki keşke çok daha önce ayakta sallamayı bıraksaydım. Şuan diş çıkarma dönemi, hastalık durumu hariç gündüz uykusunda da gece uykusunda da kendi kendine uyuyo.