Neredeyse 8 ay önce sezeryan doğum yaptım lohusa kanaması dışında ilk adetimi bebeğim 6 aylıkken oldum.Birdaha olmadım şuan 22 günlük bir gecikme var.Yaklasik 10 gün kadar önce kahve pembe gibi bı akıntı geldi adetim başlıyor sandım bı iki gün sürdü devamı gelmedi.Adet ağrılarım var kasıklarım belim ağrıyor ve afedersiniz çok fazla beyaz resmen sümük gibi akıntılarım var.Hic ihtimal vermesemde dün test yaptım ve negatif 22 gün gecikmesine rağmen negatif çıkma ihtimali yoktur herhalde.Hem adet belirtileri olup hem adet olamama başına gelen var mı acaba emziriyorum diye düşünüyorum ama cok fazla sanki 22 gün gecikme