Gamer Merhaba kızlar bebeğim 2 buçuk aylık oldu sadece anne sütü alıyor. şimdiye kadar herhangi bir vitamin kullanmadım ama artık çok yorgun oluyorum gün içinde hiçbir şey yapmasam bile enerjim çok düşük oluyor kullandığınız bir vitamin var mı
Ipek222 Gamer doktorum hamilelikte kullandıklarıma devam etmemi söylemişti yorgunsanız özellikle d vitaminini ihmal etmeyin kesinlikle
Asyaveannesi04 Gamer emzirme dönemin bitene kadar ı mom latte kullan demişti birde ara ara sumbucol alıyorum hastalıklara karşı çok şükür bu sene hasta olmadık bakalım 🙏🏻