Emreninannesi- Oğlum 13 aylık artık onlara geçsem diyorum önerebileciğiniz sağlam güvenli bisiklet var mı
oglumubeklerken Emreninannesi- bende yaz için almak istiyorum parka vs yürürken iyi olur ona da değişiklik olur diye. Bende burda bekleyim
Asyaveannesi04 Emreninannesi- globber aldık, eşim herşeyi var gerek var mı ki felan gözüyle bakıyordu eşim bile bayıldı kızım sürekli binmek istiyor hava güzelleşsin hemen çıkaracağım 14 aylık benimki de
Kupelikiz_1 Emreninannesi- ben yeni pregonun aldım fiyatı makul tutma yerini ve şemsiyesini çıkarınca araba bagajına da sığıyor çocuk kucağımdayken takıp çıkarabiliyorum çok memnunum
Kubraozd venusbal hangi modelini kaç aydan itibaren başladınız acaba kullanmaya ve kaç yaşına kadar kullanıma uygun acaba
ugurbocegmm Emreninannesi- şu her sokak başı karşımıza çıkan modeller varya, pandalı kullanıyoruz memnunuz 🐼
ugurbocegmm Emreninannesi- sorun ne olacak 😊 yalan olmasın en fazla 20 aylıktı. Ben genelde yürütmekten yanayım nadir kullanıyorum yani parka falan semt içine yürüyoruz aslında aşırı şart değil de çok heveslemisti çocuk dışarı çıkınca en az on kiside gördüğü için 🙈
mamanveutdormir Emreninannesi- bende almak istiyorum bilmiyorum gerekli mi? o kadar kararsızım ki (17 aylık)
Emreninannesi- mamanveutdormir Benimkisi bebek arabasında durmuyor kendim yürüyüm istiyo ya da kucak zorlanıyorum denemek istedim belki onu sever diye 🙂
mamanveutdormir Emreninannesi- benimkide aynı ya ama daha çok parkta falan rahat olur ne biliyim oyalanır mı diye düşündüm ama öyle kararsızım ki 🫠
venusbal Kubraozd globber 3 tekerlekli bisiklet. Normalde 10. Aydan itibaren kullanılabiliyor. Biz 15. Ayda almıştık. Çok memnunuz.