Sevvalboke Bebek bezi alerjisi yaşayan oldumu diaper dermatit diye geçiyor erkek bebek benimkisi pipi şişiyor pişiyor kızarıyor döküntü oluyor
pogacayanakk Sevvalboke sleepy ecologic kullanıyordum son pakette kızarıklık döküntü falan oldu, goon premium aldım yavaş yavaş geçiyor şu an
Asenam16 Sevvalboke benim kızımda da kırmızı döküntü oluyo. Dr a söylediğimde alerjidir dedi. Sleepy kullanıyordum turco ya geçtim yine aynı. Ne alayım bilmiyorum.
Berilsmom01 Sevvalboke sleepy ve baby turco benim kızımda da pişik yapıyor prima kullanıyoruz çok memnunum
Asenam16 Sevvalboke yaa. Bunu nasıl aşacaz. Aklıma gelmezdi anne sütü alerjisi. Neden olur ki. Bi krem verdi Dr o zaman. Onu kullanınca geçio. Ama tekrar oluyo işte. Her zaman da sürmek istemiyorum. Döküntü olunca sürüyorum. Ki 2 günde 1 de döküntü oluyo zaten 🤦🏻♀️
Sevvalboke Berilsmom01 primayı en başta kullandım hatırlamıyorum onda süreç nasıldı ama sizin pişiğiniz nasıldı
KuzeyBebeek Merhaba geçti mi acaba sizin. benim bebeğimde alerjik süt yumurta alerjisi var atopik dermatit doğduğundan beri aynı bezi kullanıyoruz ama son 1 ayda bez bölgesi resmen pişti ne kullandıysak geçmedi Diaper dermatit yazıyor nette