Ccanik Yahya bey 2011 de kızımın hayatını kurtardı 5 gün yoğun bakımda kızımı toparladı sütümün geleceğine beni inandırdı ve 2 sene emzirdim. O zaman devletteydi. Bir dediğini iki etmeyin muhteşem bir adamdır. Şimdi bile açın doktor yorumlarını google da bir tane kötü bulamazsınız. Şimdi başka bir şehirdeyiz yeni bebeğimiz var onu çok arıyoruz.