Kızlar oglum 9 ay 18 günlük ve huysuz emerken beni ısırıyor aniden ve bagırıyorum istemsiz ay diye bundan korkmasi beni çok üzüyor. Ve yumurta yapiyorum kahvaltida ondam 4 lokma ekmekle alıyor daha da almıyor. Penir yemez atıyor agzından ve şuab zaten yumurta bile yemedi . Ispanak yaptim atıyor agzından yemedi dun gece . Ve bu sabahta ıspanagi kahvaltida yumurtali yaptim yemedi attı agzından..Gece beni emiyor 2 kere felan böyle olan var mı? Yemek konusunda napıcam bilmiyorum tahranadan başka çorbada içmiyor kaşik mamalardan veriyorum