Asyaveannesi04 Zarifokur ben her ay düzenli altın alıyorum gram, çeyrek o ayki ödemelerime göre hiç zarar etmedim eşimle sevgiliykende biriktirirdik 1 e aldık hep 3 e sattık, böyle böyle ev aldık araba aldık bin şükür
Lilybaby Zarifokur altın hem ons olarak hem de dolara bağlı olarak artar o yüzden altına yatırmak daha mantıklı. Ama ev veya dükkan alacak kadar paranız varsa mutlaka mal alın
Bibebek_ Zarifokur gram altın yaz başına doğru 2 bini görecek çeyrek de 3 bini geçecek dolar seçime kadar max 20 euro 22 tl olur sonra kur dalgalanmaya başlar Almanyada gıda enflasyonu arttığı için Amerika da her önüne gelene politik saldırı uyguladığı için seçimden sonra kur patlar tavanı görür euro 25e kadar çıkabilir daha fazla da olabilir hatta. Seç beğen al hangi yatırımı istersen altın uzun vadede kazandırır hisse senedi alıp satabilirsin o da işine yarar
handaan Zarifokur borsaya girmenizi tavsiye ederim,biraz araştırın eşinizle,düzenli yatırım yaparsanız çocuğunuzun 18 yaşına gelince çalışmasına bile gerek kalmaz :)
Asyaveannesi04 Zarifokur Kısaca türk parası olarak kalmasın da ne olursa olsun 😅 dünya bizi kıskanıyor ya paramız çok değerli
Zarifokur Bibebek_ evet altın çok iyi para yapacak diyorlar . Aslında ev alacağız ama o kadar para çökmüyor Türk lirası parası kalması çok mantıksız yani
Bibebek_ Zarifokur üzücü ama tl saat başı değer kaybeden bir para birimi oldu artık. Yeni Zelandadan farkımız kalmadı elde yüklü tl tutmanın mantığı yok yani hangi yatırımı istersen ona yönel ev alacak kadar çıkmıyorsa yatırımla yükseltir alırsınız çeyrek altına 3 günde 100 tl zam geldi siz düşünün
Zarifokur handaan ah benim eşim çok garantici çok bildiğiniz gibi değil bak 7 ay önce Türk listesi olarak ablasına para verdi hala ablası verecek bekliyoruz paramız çöp oldu umursamıyor bile
Zarifokur handaan ve ve parayı zor kazanıyor akşamları 9 geliyor düşün bazen 10 kapı kapı geziyor satış yapmak için
Bibebek_ Melisayy hisse senedi al sat yapmaktan bahsetmiş 😄😄 bazı hisseler kısa vadede çok kar getirir bazı hisseler uzun vadede çok büyük kazanç sağlar ama bunların hangi noktada kırılacsğını düşeceğini yükseleceğini ayı piyasasına mı düşecek yoksa sabit çizgide mi kalacak bunları araştırmak lazım kısaca öngörü ve hesabınız iyiyse tavan noktada satar dip noktadan yükseleceğini düşünürsen o hisse senedini alırsın böylece uzun vadede kar edersin 😊😊😊