Merhabalae güzel anneler; oğlum 11 aylık. Ben evin tek çocuğuyum ve hep bir kardeşim olsaydı hayatımın çok daha farklı eğlenceli olacağını düşünmüşümdür. Eksikliğini de dibine kadar yaşıyorum. Eşim ayda iki hafta şehirdışında oluyor oğlumla tek kalıyorum kardeşim olsa belki arada gelirdi diyorum. Doğum günü düğün o bu bişey oluyor kardeşi olanlar hep özenmişimdir iyi anlamda. Ya da ne bileyim bi derdim olunca anme babamla paylaşmam ona anlatırdım çözüm bulamasa da iyi niyetli dinlerdi… herşeyi geçtim kardeş bence çok gizel bişey yaşamadım ama hep özenmişimdir. Eşimin bir ablası var evli bir çocuğu var Almanyadalar. Benim kardeşim yok. Oğlumun bir halası var bir kuzeni var o da dediğim gibi almanyada çok uzanlar. Yani benim gibi yalnız olmasını istemiyorum ama doğum zor bişey tek başına bakmak zor bişey bunları da düşünüyorum ikisi bir nasıl olacak diyorum. Şuan işi bıraktım doğum iznim bitti ücretli ücretsiz hepsini kullandım ama işe dönemedim bırakacağım biri yok malesef. Ben büyüttüğüm içinde mutluyum çok şükür diyorum. 2. Yi önerir misiniz, ne zaman önerirsiniz? Hazır evdeyken diyorum acaba ikinci da olsa ikisini bir büyütüp işe mi dönsem? Şimdi oğlumu büyütüyorum kreş zamanına kadar sonra işe dönüp tekrar eve dönüp baştan yaşamakta istemiyorum açıkçacı ben ne zaman çalışcam diyorum. Umarım anlatabilmişimdir hadi bana kendiniZden örnekler verin fikir verin lütfen 🙏🏻🥹