İnce halılar çok kullanılsın doğru düzgün süpürülmğyor saç yapışoyor makşnaya yoksan ağır makşnaya bozuyor yıkamaya versen yün halılara aynı fiyata yıkanıyor bir xaman sonra ikiye ayrılıyor torba gibi. Hiç tavsiye etmem. Kayınvalidem ve annem kullanıyorlar ben onlarda görünce tün halılarımla yola devam etmeye karar verdim.