Merhaba arkadaşlar :) 4.5 yaşında oğlum 1.5 yaşında kızım var. Oğlum 3 yaşındayken oda yapıp oraya geçirdik. Evim de kızıma ve oğluma 2 oda var. İkisinin yataklarını ve gardroplarını bir odaya koyup bir odayı birlikte vakit geçirecekleri oyun odası mı yapsam yoksa kızıma ayrı oda mı yapsam emin olamıyorum. Hangisi mantıklı olur? İkisinin oyuncakları odaları ayrı olsa nasıl birlikte oynarlar? Biz 3 kızdık 3ümüz tek odadaydık. Bilemedim. Tecrübeli annelerim psikolojik açıdan yorum yapabilecek annelerim yardım edebilir misiniz? ( kızımın odasını da ayırmak istiyorum 2 yaşına girince çünkü oğlum da bizimle yatıyor o yatıyor diye çok zor oluyor)